NTI Webcare

Het nieuwe studeren begint bij het NTI en daarom willen we je graag altijd en overal zo goed mogelijk helpen. Heb je een vraag aan het NTI dan kun je uiteraard terecht bij de Klantenservice, maar je kunt ook eenvoudig contact opnemen met NTI Webcare. NTI Webcare is aanwezig op Facebook, Twitter en LinkedIn.

NTI Webcare is actief van maandag tot en met donderdag van 9:00 tot 20:00 uur en op vrijdag van 9:00 tot 18:00 uur. We doen ons uiterste best om tijdens onze openingstijden binnen twee uur op je vraag te reageren. 

NTI is minder actief op Facebook en Twitter in het weekend, maar we pakken je vragen en opmerkingen uiterlijk op maandag weer op.

Let op met persoonlijke gegevens

Het NTI gaat uiteraard vertrouwelijk om met jouw gegevens. Maar let op: geef persoonlijke (klant)gegevens alleen via een Private Message (PM) of Direct Message (DM) door, zodat anderen er geen misbruik van kunnen maken.

Ga naar NTI Webcare op: